amacim sadece vajina yalamak

30 Mayıs 2016 Pazartesi

Beraber oldugum bir kadın sadece vajinasini yalayacagimi düşünmemiş Yani özetle inanamadim ama vajinami yalatmayi o kadar cok istiyordum ki engel olamadim. Vajina yalama istegimi paravan olarak kullandigimi sanmis. Yani buluşunca vajinasini bir kac dakika yaladiktan sonra sikecegimi sanmis. O zaman anladimki bu sekilde dusunen cok hanim olabilir o nedenle tekrar belirtmek istedim. vajinanizi yalamak istiyorum. Daha once de belirttim evliyim. Cinsel iliskiyle ilgili bir problemim bulunmuyor. Esim vajinasini yalatmak istemedigi icin bu sekilde arayis icindeyim.Bu sekilde saatlerce vajina yaladim. 


Amacim sadece ve sadece keyfilice Vajina yalamak


vajina yalamak am yalamak
Sadece saatlerce keyifle vajinanizi yalamak istiyorum. Baska bir talebim olmayacak sizden. Ama siz eger cinsel farkli isteklerde, taleplerde bulunursaniz yerine getiririm. 

Ustumu dahi cikarmadan saatlerce vajina yaladigimi biliyorum. Endise etmeyin sizin isteginiz haricinde sizden baska talebim olmayacak.

vajinasini yalatmak isteyen hanimlar iletisime gecsin... mesaj atin lutfen..
amcığınızı yalamaktan baska amacim yok






Kadinlara ozel oral masaj | saatlerce keyifle am yalarim mesaj atin
maille ulasin oralmasaj@gmail.com
twitter: @oralmasaj
Hakkimda sayfasindan beni taniyabilirsiniz. Hakkimda |
Mesaj attiginizda direk telefonuma mesajiniz dusmekte, akliniza takilan her konuda bana mesaj atabilirsiniz. Am yalamaktan baska bir arzum istegim bulummamakta.

Share on : Facebook Twitter Google+

2 yorum:

  1. Off suan beni boyle yalasin izlerken titredim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iletisime gecelim... keyfini cikara cikara yaliyayim

      Sil

Vajinasını yalatmak isteyen hanımlar sadece | Hanımlara özel