am yalama

23 Eylül 2016 Cuma

Am yalama 

Aklında am yalama ile soru isareti olan kadınların bu videoyu izlemesi lazim. Nasil bilmiyorum ama sarısın kadının am yalama istahı ve yöntemi benimkiyle aynı. 

Ben de am yalamaya baslamadan once kilodundan oksamaya bayılırım, nasil yalayacaksin diyelere bu am yalama videosunu anlatiyorum. Bu am yalama videosunu bugun gordum ama yıllardır bu sekilde  yalıyorum. Bazen am yalamamın ustunden uzun zamam gecmisse sabirsizlansam da genelde bu sekil de keyfini cikara cıkara am yalıyorum.

am yalatmak vajina yalatma
am yalama vajina yalama
 ilk once kilodun ustunden oksayıp opmeye baslarım. Sonra da kasıklarını opup yalarım... Kilodu aralayıp amcıgı karsımda gordugum de heyecanla mutluluk arasinda dolasip dilimle kopegin eti yaladigi gibi bastan asagiya yani got deliginden amcigin bitip kılların basladıgi noktaya kadar uzun yavas ve tum amcigin kokusunu ve tadini dilimde hissede hissede yalamaya baslarim..  Daha sonra dilimle amcıgı yara yara ilerle sulanmis amcigin tadina ulasirim...

Am yalamak benim hayatımın anlamı

 Suan bu satirlari yazarken agzimın ici tukurugumla doldu ve sikim kaya gibi oldu yaladigim guzel amciklar gozumun onunde bitti..

Guzel vajinalarınızı dilime dudagima birakmalısınız.



Harika bir am yalama videosu... 





Lütfen Sadece Hanimlar iletisime gecsin!



  • Asagidaki Mesaj atabilirsiniz tıklayıp mesaj atabilirsiniz
  • Yukardan iLETiSiM sayfasindan mesaj atabilirsiniz
  • oralmasaj@gmail.com mail atabilirsiniz
  • MESAJLARINIZ DIREK TELEFONUMA DUSMEKTE HEMEN CEVAPLAYABILIRIM
  • Share on : Facebook Twitter Google+

    1 yorum:

    1. Cesaretini toplayip bur mesaj atabilecek hanimlar... Gizlilik ve guvenliginiz benim icin onemli, sizin gizliliginiz ve guvenliginiz benimde gizliligim demek sonucta.
      Akliniza takilan sorulari sorun. Vajinanizi keyifle yalamak haricinde sizden bir beklentim veya talebim bulunmamakta.

      YanıtlaSil

    Vajinasını yalatmak isteyen hanımlar sadece | Hanımlara özel