Hanimlar bu kadar cekingen ve korkak olmayin

11 Eylül 2016 Pazar

Hanimlar bu kadar çekingen ve korkak olmayın.


Gunluk blogumu yaklaşik 10.000 kisi ziyaret ediyor. Bunlarin yuzde onu kadinsa 1000 kadin hergun bloguma giriyor. Am yalatma konusunda bin kadinin arama yaptigini dusuniyorum. Ama mesaj sayisi cok dusuk. Sohbet etmek icin bile bu kadar cekinceniz olmaniza sasiyorum. 
Vajina yalatma

Binde bir cesaretini toplayan kadin olmamasini anlamiyorum. Yani hergun bir kac kadinla bir sekilde iletisime gecmem lazim ama hafta da bir kadin ancak iletisime geciyor.

Bilinmezligin korkusu sanirim

Baska birsey gelmiyor suan aklima. Benim defalarca bahsettigim artik bahsetmekten yoruldugum sey, baska bir amacim yok sadece vajinanızı yalamak istiyorum. Vajinisini yalatmak isteyen kadinlar yokmu. Sizden baska bir talebim bulunmuyor.

Mesafeyi kafaya takmayin. Olabilirse artik Turkiyenin her yerine 1 saatlik mesafedeyiz.  Ucak biletini bir kac ay onceden aldiginizda 50 tl ye her yere gidip gelebilirsiniz. Bu kadar basit.

Vajinasını keyfini çikara çikara yalatmak isteyen kadin yok mu anlamiyorum.






Lütfen Sadece Hanimlar iletisime gecsin!

  • Asagidaki Mesaj atabilirsiniz tıklayıp mesaj atabilirsiniz
  • iletisim sayfasindan mesaj atabilirsiniz
  • oralmasaj@gmail.com mail atabilirsiniz
  • MESAJLARINIZ DIREK TELEFONUMA DUSMEKTE HEMEN CEVAPLAYABILIRIM
  • Share on : Facebook Twitter Google+

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder

    Vajinasını yalatmak isteyen hanımlar sadece | Hanımlara özel