hastayim boyle killi amciklara

12 Eylül 2016 Pazartesi

Hastayım böyle kıllı amcıklara


Hastayim boyle killi amciklara
Boyle bir amcıgı yalamaya doyamam, durmadan kafamı o bacakların arasında hayal ediyorum. Ben böyle bir amcığı yalamaya doyamam.. Harika bir vajinaya sahip. Etli sulu ve kıllı..
Suan bacaklarını aralamis yalamam icin beklmesini cok isterdim..

Am yalamaya bayılıyorum.

Yaladıgım vajinaların tadi suan agzimda hissediyorum.. Haftalardir hatta ay oldu sanirim am yalamıyalı canım oyle yalamak istiyorki suan anlatamam..

Etli, sulu ve kıllı vajina yalama

Vajinasini yalatmak isteyen hanimlardan mesaj bekliyorum.. Sayfamdan attiginiz mesajlar direk telefonuma mail olarak dusmekte... 




Lütfen Sadece Hanimlar iletisime gecsin!



  • Asagidaki Mesaj atabilirsiniz tıklayıp mesaj atabilirsiniz
  • iletisim sayfasindan mesaj atabilirsiniz
  • oralmasaj@gmail.com mail atabilirsiniz
  • MESAJLARINIZ DIREK TELEFONUMA DUSMEKTE HEMEN CEVAPLAYABILIRIM

  • Share on : Facebook Twitter Google+

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder

    Vajinasını yalatmak isteyen hanımlar sadece | Hanımlara özel