Tek isteğim amınızı yalamak

9 Eylül 2016 Cuma

Tek isteğim amınızı yalamak


Cesaret edin hanımlar. Inanin tek istegim keyfini çıkarmak istiyorum. Durmadan kendimi derdimi anlatmaya çalışıyorum farkındayım ama sizden cesaretinizi gösterip amcıgınızı keyifle yalayacak bu adama teslim etmenizi istiyorum.

Guven zamanla olusur, benimde cekindigim bazı seyler var ve sohbet etmeye baslayinca anlayacaksınız oyle herkese telefon dağıtmadımı. Kimseyi altaadımı ve aldatılmak istemedigimi. 

tek istedigim vajinanizi yalamak
Tek istegim aminizi yalamak
Zamanımız kısıtlı yıllar cabucak geli geciyor. Ve dunyada zevk aldıgım ve kendimi yenilenmis hissettigim tek sey am yalamak.  Ben am yalama fetisistiyim. 
Yani vajina yalamak benim icin sıradan bir cinsel zevk degil, vajina yaladımda tekrardan doguyormus gibi oluyorum. Ve aklınızın alamayacağı kadar zevk alıyorum.




Lütfen Sadece Hanimlar iletisime gecsin!
  • Asagidaki Mesaj atabilirsiniz tıklayıp mesaj atabilirsiniz
  • Yukardan iLETiSiM sayfasindan mesaj atabilirsiniz
  • oralmasaj@gmail.com mail atabilirsiniz
  • MESAJLARINIZ DIREK TELEFONUMA DUSMEKTE HEMEN CEVAPLAYABILIRIM
  • Share on : Facebook Twitter Google+

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder

    Vajinasını yalatmak isteyen hanımlar sadece | Hanımlara özel